1. Cum fac o comanda?

Pentru a efectua o comanda trebuie sa aveti un cont si sa fiti logat. Adaugati produsul dorit in cos apasand pe butonul „žAdauga in cos”.

2. Cum finalizez o comanda?

Pasul 1. Pentru a finaliza o comanda trebuie sa dati click pe „žVezi cos” sau pe simbolul Cos situat in partea dreapta sus a paginii, deasupra produselor cumparate.

Pasul 2. Dupa vizualizarea cosului si eventuala modificare a cantitatilor produselor cumparate, click pe „žFinalizare comanda”. Aici aveti posibilitatea sa mai verificati o data cosul de cumparaturi, sa alegeti tipul de facturare (persoana fizica sau juridica) si adresa de livrare a produselor „“ care poate fi implicita (cea completata la inregistrare) sau sa completati o alta adresa de livrare.

Pasul 3. Click pe „žTrimite Comanda”. In cel mai scurt timp o sa fiti contactat telefonic pentru a confirma comanda facuta.
ATENTIE!!! Nu puteti ridica comenzile de la sediul nostru daca sunteti din Bucuresti si aveti cont pe persoana fizica.

3. Plata cu cardul bancar

(Visa, Visa Electron, MasterCard, AMEX, etc)
Puteti efectua plata online cu cardul personal sau al firmei Dvs, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

4. Cum recuperez o parola uitata?

In casuta „žLogin utilizator” aveti un link catre „žAm uitat parola”. Completati adresa de e-mail si o noua parola va fi generata si trimisa pe adresa Dvs de e-mail. Dupa ce va logati cu noua parola va recomandam sa o schimbati cu o parola mai usor de tinut minte.

5. Cat este comanda minima?

Nu avem o comanda minima.

6. Cat este costul de transport?

Costul de transport este de 16 RON, acest cost este valabil pentru localitatile din tara aflate in zona zero de livrare a societatii de curierat cu care avem contract, Fan Courier.

Pentru localitatile care nu se afla in zona zero de livrare, Fan Courier percepe un cost aditional de 20 Lei si se adauga la costul standard de 16 Lei.

Puteti opta sa ridicati produsul de la cel mai apropiat sediu Fan Courier, in cazul in care adresa de livrare nu se afla in zona zero, pentru a evita eventual adaugarea costului de 20 Lei.

7. Cum se face plata ?

Plata se face ramburs in momentul cand curierul va aduce produsele, prin ordin de plata sau prin plata online cu card bancar sau Pay Pall.